In Travel

MILÁNO MESTO MÓDY


Hoci je už jeseň, týmto článkom by som sa rada obhliadla za letom, kedy sme navštívili Miláno. Priznám sa, že som bola lenivá a neskôr som nemala čas, aby som sa s vami podelila o tieto krásne fotky. Prečo sme si vybrali práve Miláno? Lacné letenky, to bol náš hlavný dôvod. Samozrejme, nebol jediný. V Miláne sme ešte nikdy predtým neboli a povedzme si úprimne, ktorú ženu by nelákalo toľko obchodov? Ubytovaní sme boli cez Airbnb, kde sa môžeš zaregistrovať aj ty cez tento link. Airbnb je stránka, kde si môžeš prenajať byt, izbu alebo zdieľať spoločné priestory s domácimi. Cez túto stránku sme boli ubytovaní aj v Ríme a sme s ňou veľmi spokojní. Miláno ma celkom prekvapilo. Centrum bolo pekné, všade samé obchody, pekné budovy, no potom sa to začalo strácať. Byt sme mali ďalej od centra a úprimne, necítila som sa tam veľmi bezpečne. Na jeden deň sme boli v Janove, kde sme sa okúpali v mori a večer sme sa vrátili do Milána. Po ceste z autobusovej stanici sa mi vybil mobil a nevedeli sme, kde sme. Na chvíľu sme sa stratili a cítili sme sa nepríjemne. Večerné Miláno ďaleko od centra nie je bezpečné. Postávajúce skupiny v tmavých uličkách, prostitútky na križovatkách. Nechcem však, aby tento článok pôsobil negatívne, to nebol môj zámer. Chcela som vám len opísať, že nie všetko býva vždy ružové a krásne ako na fotkách a každý si musí dávať pozor. Miláno bolo pekné, tak isto aj Janov, ale úprimne, v Ríme zostal kúsok môjho srdca. Miláno je mesto módy.
















Boli ste už niekedy v Miláne? Chcete tam ísť?

Related Articles

4 komentárov:

  1. krása. Ešte som v Miláne nebola ale určite sa tam raz pôjdem pozrieť. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já v Miláně ještě nikdy nebyla, ani v Římě. Každopádně bych obě města chtěla co nejdříve navštívit. :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi pekné fotky ♥ Kamarátka bola toto leto v Miláne a veľmi sa jej páčilo :))
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Do Milána jsem taky letos zavítala, ale strašně mě zklamalo:( špína, zloději, a krom pár věcí ani nic moc k vidění

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥