In Food Recipe

PROTEÍNOVÉ GULIČKY



Krásny májový deň vám prajem! Prvé príjmačky mám za sebou a v nedeľu ma čakajú druhé na Masarykovu univerzitu. Včera som bola s rodičmi a priateľom v Lešnej, tak som nám urobila jednoduchý snack na cesty. Proteínové guličky sú rýchle na prípravu a chutné. Obsahujú len zopár surovín a nemusia sa piecť. Ďalšou novinkou je, že som sa v Blogeri roka ocitla v top 10 v kategórii zdravý životný štýl a postúpila som do finále, ktoré sa uskutoční v Bratislave. Rada by som vám poďakovala za všetky hlasy a podporu, ktorú od vás mám. Ďakujem!


POTREBUJEME:

  • 100 g ovsených vločiek
  • 2 odmerky proteínu (ja som použila čokoládový)
  • hrsť orechov (vlašské)
  • slnečnicové a sezamové semienka
  • 100 g arašidového masla
  • sušené ovocie


Všetky suché suroviny (vločky, proteín, orechy a semienka) rozmixujeme do hladka. Pridáme sušené ovocie a môžeme rozmixovať. Ak máte radi celé ovocie, nemusíte mixovať. Ja som použila brusnice a dávala som ich tam celé. Do vzniknutej zmesi pridáme arašidové maslo. Ak je moc tuhé, dáme ho na pár sekúnd do mikrovlnky. Zo vzniknutej hmoty tvarujeme guličky. Ak je cesto moc tvrdé, prilievame postupne mlieko, aby vznikla lepivá hmota. Guličky obalíme v kokose a dáme na pár hodín do chladničky stuhnúť.



Máte radi proteínové snacky?


Related Articles

2 komentárov:

Ďakujem za každý komentár ♥