In Food Recipe

TVAROHOVÝ CHEESECAKE S OVOCÍM

 


To počasie si zo mňa robí asi srandu! Dnes ráno som si musela vytiahnuť zo skrine zimnú bundu, inak by som zamrzla. Dúfam, že sa čoskoro oteplí, pretože mám o 2 týždne narodeniny a nechcem ich oslavovať v daždi. Ešte vám chcem pripomenúť, že stále prebieha hlasovanie v súťaž Bloger roka, a tak máte ešte možnosť zahlasovať na môj blog TU. Čo sa týka dnešného receptu, počas veľkonočných prázdnin som robila tvarohový cheesecake s ovocím. Chutí výborne a chválilo mi ho aj okolie. Príprava netrvá veľmi dlho, takže ho môžete pokojne upiecť aj počas týždňa.

POTREBUJEME:
  • 300 g ovsených vločiek
  • 100 g piškót
  • 2 vajcia
  • voda
  • 2 odtučnené tvarohy (ja som použila mäkké)
  • 2 lyžice jogurtu
  • med
  • želatína
  • ovocie
  • džús



V miske si zmiešame ovsené vločky, rozdrvené piškóty, jedno vajce a pridáme vodu. Lepivé cesto vtlačíme do formy. Potom zmiešame tvaroh, jogurt a vajce. Pridáme med podľa chuti. Tvarohový krém vylejeme na korpus a dáme piecť do vopred vyhriatej rúry na 200°C asi 30 minút. Po upečení cheesecake necháme vychladnúť. Pripravíme si želatínu a v pomere 1:1 pridáme džús a vodu. Naukladáme si na cheesecake ovocie a polejeme želatínou. Dáme ho na pár hodín do chladničky a môžete podávať.



Aký cheesecake je váš obľúbený?

Related Articles

4 komentárov:

Ďakujem za každý komentár ♥