In Food Recipe

ČOKOLÁDOVO-ARAŠIDOVÉ BROWNIES



Ahojte! Ako si užívate Veľkú noc? Ja sa musím učiť, pretože ma už o dva týždne čakajú príjmačky na vysokú školu do Brna a o ďalší týždeň mám ďalšie. Je toho veľa, no musím to mesiac vydržať a potom konečne prázdniny. Čo sa týka článkov, plánujem vám napísať o mojich plánoch na leto, zhromažďujem vám fotky na ďalší What I Eat a možno bude aj nejaký fitness článok
 Čo sa týka receptu, minule som skúšala tieto výborné čokoládové brownies. Nie sú suché a je v nich primerane čokolády. Doplnila som ich arašidovým maslom.

POTREBUJEME:
  • 1 hrnček špaldovej múky (použila som hladkú)
  • 1 hrnček mlieka
  • 1/2 hrnčeka kokosové oleja (neroztopeného)
  • 1/2 hrnčeka medu alebo iného sladidla
  • 3/4 kakaa
  • 1/2 ČL prášku do pečiva
  • 70 g nasekanej horkej čokolády
  • 1 PL arašidového masla

V jednej miske spolu zmiešame špaldovú múku, kakao, prášok do pečiva a polovicu nasekanej čokolády. V druhej miske si zmiešame mlieko, olej a med. Mokré suroviny vlejeme so suchých a zmiešame. Vylejeme ho na malý plech vystlaný papierom na pečenie. Navrch nasypeme zvyšnú čokoládu a lyžičkou poukladáme arašidové maslo. Rúru predhrejeme na 200°C a pečieme približne 25 minút.






Máte radi brownies?

Related Articles

1 komentárov:

Ďakujem za každý komentár ♥