In Food Recipe

ČOKOLÁDOVÉ COOKIES S BRUSNICAMI A KÚSKAMI ČOKOLÁDY


Včera som mala chuť na niečo sladké,no zároveň rýchle. Rozhodla som sa pre tieto čokoládové cookies s brusnicami a kúskami čokolády. Robila som ich prvýkrát a mám na to len jedno slovo-mňam! Chutia totálne čokoládovo a sú mäkkučké. 
Chcela by som vás ešte informovať, že som sa zapojila do súťaže Bloger roka, tentokrát v kategórii zdravý životný štýl. Chcem vás poprosiť, ak čítate moje články, podporte ma a hlasujte za mňa TU. Stačí aj zadáte email, následne vám príde mail a potvrdíte ho. Ďakujem za každý jeden hlas!

POTREBUJEME:
  • 70g ovsených vločiek
  • 20g proteínu (ja som použila čokoládový)
  • 40g jablkovej výživy
  • 2 bielky
  • 2 ČL kakaa
  • 2 PL javorového sirupu
  • prášok do pečiva
  • 1 PL arašidového masla
  • brusnice
  • kúsky čokolády


Skúšali ste už niekedy doma robiť cookies? Máte svoje obľúbené?

Related Articles

1 komentárov:

  1. popravde cookies som doma ešte nepriekla, väčšinou si ich kupujem.ale takéto zdravé by som si niekedy spravila, len by som nahradila brusnice za hrozienka alebo niečo iné :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥