In Food Recipe

ORECHOVÝ KOLÁČ S TVAROHOVÝM KRÉMOM



Ahojte, vítam vás pri novom článku. Trochu som cez týždeň experimentovala a vznikol tento orechový koláč. Doplniť si ho môžete naozaj čímkoľvek. 
Dnes mám pre vás aj jednu informáciu. Nedávno som svoj blog poslala do súťaže Junior Internet, ktorú organizuje Slovenská technická univerzita. Celkovo je 6 kategórii a z každej vybrali do finále 10 projektov, ktoré postúpili na konferenciu do Bratislavy. Môj blog bol jedným z postúpených. Zajtra a v sobotu sa koná finále, kde budeme prezentovať svoje blogy, tak mi držte palce.

POTREBUJEME:

CESTO:
  • 70 g špaldovej múky
  • 50 g pomletých ovsených vločiek
  • 50 g pomletých orechov
  • 30 g čokoládového proteinu
  • 2 vajíčka
  • biely jogurt
  • med
  • prášok do pečiva
  • mlieko/ voda

 KRÉM:

  • 250 g tvarohu
  • biely jogurt
  • sladidlo


Všetky suroviny zmiešame v miske. Do tortovej formy vložíme papier na pečenie a vylejeme cesto. Pečieme na 175°C približne 30 minút.
Krém si pripravíme zmiešaním tvarohu, jogurtu a sladidla. Dáme ho vychladnúť do chladničky. 
Koláč po upečení necháme vychladnúť a môžeme ho podávať s tvarohovým krémom a ovocím.



Pečiete radi?

Related Articles

2 komentárov:

  1. Mňam, hned bych ochutnala. Kdybych měla více času, tak bych i velmi ráda něco upekla. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥