In My Life

MY APRIL | PHOTO DIARY


Konečne sedím pri počítači a môžem sa venovať blogu. Tento týždeň vôbec nič nestíham a mám toho veľa. V škole samá písomka, snažím sa opraviť si známky, musím riešiť semináre, keďže som na gympli a budúci rok maturujem. Zo školy chodím unavená a doma mám tiež nejaké povinnosti. Zajtra a v piatok ma čakajú ďalšie písomky, tak mi držte palce. Čo sa týka dnešného článku, je to opäť sumarizovanie mesiaca, tentokrát apríla.  



Začnem jedlom. S priateľom sme boli v Bratislave a navštívili sme čínsku reštauráciu, v ktorej sme si dali obed. Ochutnala som prvýkrát zeleninový závitok alebo tak nejako sa to volalo. Taktiež som vyskúšala rezance, ktoré veľmi z čínskych reštaurácii ľúbim.


Začali sme si robiť smoothie z ovocia a zapáčilo sa nám to. Snažím sa držať zdravej stravy a zatiaľ sa mi to celkom darí, hoci si občas dám kocku Milka Oreo čokolády. Aj Vy máte na ňu slabosť?




Kto cvičíte s partnerom, možno poznáte tieto "couple goals".


Juchú, konečne som bola behať. Ledva ledva som to stihla, pretože mi začalo pršať. V apríli sa mi veru nedarilo veľmi behať kvôli škaredému počasiu.


Asi neviete, no moja najlepšia kamarátka išla na 3 mesiace do Shanghai kvôli modelingu. Minulý týždeň ma v schránke čakala pohľadnica od nej, ktorá ma veľmi potešila.


Koncom mesiaca sme boli s priateľom na hodoch. Išli sme tam hlavne kvôli skupine Horkíže slíže. Užili sme si to, hoci DJ nehral moc dobre, ale tak nevadí. Chytili sme hneď vpredu, takže sme mali super výhľad.



Už druhý rok som bola ako dobrovoľník zo školy pomáhať na deň narcisov


Fotka mojich obľúbených západov slnka nesmie samozrejme chýbať.

Aký bol váš apríl? Máte radi Milka Oreo? 

Related Articles

11 komentárov:

  1. Krásné fotky, zvláště ta se schodištěm! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc hezký fotky, tyhle články mě vážně baví! :--) A Milku Oreo taky můžu, mňam! (A taky LU a Milkinis a oříškovou a mléčnou a všechny....)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Oreo si sem tam dám, ale moc nadšená z té čokolády nejsem, mám zase oblíbené jiné. Jinak moc pěkné fotky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc moc krásne fotky :D oreo čokoláda je top! ♥
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ach to jedlo vyzerá úplne úžasne! Hneď by som si dala :)

    SASHA´S LIFE

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc ti držím palce, aby jsi všechno ve škole zvládla :) Fotky jsou krásné a o Milce Oreo mi radši ani nepiš :D ..vždycky ji mám u sebe zásobu :D

    Na mém blogu právě probíhá giveaway, budu ráda, když se zúčastníš :)
    Giveaway

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To jídlo vypadá super, hned bych si dala smoothies :)
    One blondie life

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Moc hezké fotky a článek. Jídlo vypadá úžasně! :) a to je od tebe hezké, že jsi dobrovolník! A západy taky miluju!!
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásné fotky, je vidět, že sis měsíc užila jak se sluší a patří! :) A kupodivu jsem Milku s příchutí Oreo ještě neměla :D

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tak se školou přejem hodně štěstí, úplně tě chápu. Sice teď už ve škole nic neděláme, ale před přijímačkama na střední jsem toho měla taky hrozně moc (i když je to přece jen velký rozdíl základkaXstřední)
    Fotky jsou super. Smoothie miluju, to vaše vypadá také skvěle! :)
    DENYII

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥