In Food Recipe

LIEVANCE ZO ŠPALDOVEJ MÚKY


Peknú nedeľu vám prajem! Čím je lepšie začať deň ako raňajkami? Väčšinou si robím ovsenú kašu, no rada si ich spestrím lievancami. Nehovorím, že sú zdravé, ale raz za čas si treba dopriať.
Ak sa vám moje články páčia, bude veľmi rada, ak ma podporíte vašim hlasom v Blogeri roka TU.

Čo budeme potrebovať:
  • 180 g špaldovej múky
  • 300 ml mlieka
  • 150 ml vody
  • 50 ml kokosového oleja
  • 2 vajíčka
  •  vanilkový cukor
  • 20 g hnedého cukru
  • štipka soli


Všetky suroviny zmiešate dokopy, nebojte sa, ak bude cesto redšie. Lievance môžete podávať s horkou čokoládou, nutellou, tvarohom alebo ovocím.



DOBRÚ CHUŤ!


Máte radi lievance? Robíte si ich na raňajky?

Related Articles

17 komentárov:

  1. Juj, tie by som si dala :P Tá veľkonočná nutella je strašne zlata :)
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty s jahodama vypadají fakt dobře!:) Hned bych si dala.
    MakeMeLunch

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mňam, tak ty vypadají krásně! :) Já je mám moc ráda, ale nejsem moc dobrá kuchařka, takže je dělám opravdu jenom výjimečně :D

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já dlouho sladký neměla, takže si něco podobného udělám! Vypadají božsky :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mmm, vyzerajú naozaj moc chutne ♥
    Môj blog: Girl with pink nails
    Srdečne Ťa aj tvojich čiateľov pozývam na moju GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mňam, lívance si vůbec nedělám, přitom jsou tak jednoduché. Možná někdy taky vyzkouším. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mám občí chut na palačinky.. :( Ty mi teda dáváš.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Úžasný recept. Nad týmito lievancami nikdy nepohrdnem. :)
    Bibiána Navrátil's blog

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Dala by som si (:

    www.danielainthelibrary.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jestli něco můžu, tak jsou to právě lívance :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Mňam tie lievance vyzerajú ale dobre. Máš veľmi pekny blog, nechcela by si sledovať sa navzájom? Ak áno daj mi vedieť. http://andreanalens.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. vyzeraju velmi chutne , a zahlasovane na blogerke za teba :)
    galantosfun

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Mňam, vypadají krásně! Já už se chystám takovou dobu nějaké udělat a pořád mi to nevychází .( Minulý týden jsem si ale pořídila palačinkovou pánev, tak už snad :)
    Meet My Lovely World

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Mňam, hneď som na to dostala chuť. <3
    www.beautyporadca.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Dneska mám celý den chuť na čokoládu a tohle mě ještě více navnadilo:D díky

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥